¡Comenten!

¡Comenten! Y den su opinión respecto al blog ;)

miércoles, 14 de diciembre de 2011

Mirandes 1-1 Vila-Real (Copa del Rei)

Una vergonya. Aixina començe aquesta entrá al bloc sobre el partit del Vila-Real en copa. Vore als meus jugadors, fent el RIDICUL davant d'un equip de segona 'B' es, cuant menys, vergonyos. No pot ser que seguim en aquesta actitut. Ja en el minut 25, es va adelantar al marcador el Mirandés. Jo em vaig posar a vore el partit cuant s'estava acabant la primera part, cuant vaig vore al estat del tuenti d'un amic que anaven ja, en el minut 25 perdent. Vaig penjar el partit al bloc i em vaig posar a vore que feien estos sinvergueses. No havia cridat mai en la meva vida més ''GARRDIO VETE YA'', cagant-me en ell i en els pocs collons dels jugaors grocs. Al final, en el minut 84, i sense mereixer-ho, va marcar Borja Valero, salvan-li el cul al Garrido. Després, encara els va faltar vergonya, una vegá mes, per a perdre temps al final, com dient ''1-1, joder, quin gran resultat''.

Es veritat que ens ha ficat en Champions...PERO TAMBÉ ENS HA ENVIAT AFORA EN LA PRIMERA FASE

Bueno, ENDAVANT VILA-REAL SEMPRE, A PESAR DE TOT 


Crónica seria del partit: Marca


Traductor Google catalá

No hay comentarios:

Publicar un comentario